Laatste daagjes Sydney!

17 februari 2016 - Idskenhuizen, Nederland

Het laatste reisverslagje tot nu toe.Ik ben namelijk weer even een tijdje in Nederland wegens familieomstandigheden. Over 7 weken vlieg ik sowieso weer naar Azië om mijn trip af te maken. In die tussentijd ga ik nog even kijken wat ik ga doen, jullie horen nog van mij ;)

Nu het laatste deel van mijn trip tot nu toe:Het mooie feestje was geweest en Loes en ik hebben achteraf super om dat meisje gelachen en al haar mooie zinnetjes en bevelen onthouden. Soms lekker om even zo'n zinnetje tegen Loes te zeggen. Loes, leeg de prullenbak.

Die zaterdag had ik met Nikki afgesproken bij Bondi Beach. Nikki ken ik nog van de Ocean Road in Melbourne. Er scheen een mooie wandel (jaja) tocht langs de kust te zijn van Bondi beach naar Cogee beach. Erg leuk om Nikki weer even te spreken en ook erg leuk om haar verhalen van de afgelopen tijd te horen. En zoals gezegd, het was inderdaad een mooi tochtje en ik vond het wandelen zelfs leuk! Ik ga met sprongen vooruit. Maar laten we het hiken noemen...
Aan het einde van onze barre tocht vonden we dat we een lekker biertje hadden verdiend dus daar hebben we ook zeker even van genoten.

'S avonds leek het me leuk om naar een voetbalwedstrijdje te gaan van FC Sydney. Het stadion was niet zo heel ver van ons appartementje af en de tickets waren ook niet superduur. Perfect!
Ik vroeg wie er mee wilde en Lasse wilde gezellig met me mee.
Alleen toen we in de bus zaten zagen we dat het echt keihard begon te plenzen... we hoopten zo dat het droog zou worden want het stadion had helaas geen dak.
Na 6x bidden vonden we het wel mooi geweest en stapten we uit de bus. Zonder paraplu of regenjas of poncho. Balen.
Achter alle hooligans van FC Sydney aan en go!
Maar het regende zo hard en echt zo hard dat het niet leuk meer was... Lasse en ik hadden niet zo'n zin in een slechte voetbalpot waarbij we helemaal zeiknat werden.
De pub waar alle fans altijd keken leek ons een beter idee!
Uiteindelijk een hele leuke en gezellige avond gehad en we mochten van de bardame allemaal verschillende biertjes proeven :)

De volgende keer vertel ik even over onze roadtrip. Moet nu weg :)
Daag!